fredag den 18. februar 2011

Ik så meget...

Ja, herhjemme er børnene syge på skift, så det er det tiden går med, jeg har derfor ikke rigtig noget nyt og vise frem:-(

Jeg er dog igang med og hækle dette tæppe til barnevognen - håber jeg når og blive færdig til foråret!! Men for søren da det tager lang tid! Må se om jeg kan komme videre i aften når der er X-factor. Jeg har tænkt mig det skal være stribet de her farver, samt en mørke lilla og pink. Det er noget af et projekt jeg har begivet mig ud i, når jeg ikke er en hurtig hækler endnu, men...




i det mindste kan jeg sidde i min NYE lækre sofa og hækle. Vi skulle først have modtaget den på et tidspunkt i næste uge, men den kom allerede i lørdags - så skønt at blive positiv overrasket en gang i mellem:-) Her er det lige min store pige der prøve ligger chaiselongen.



Så vil jeg lige vise mit sidste fund: En skøn kande jeg faldt over i Netto - til 30 kr. Synes bare den er så fin ;-)


Jeg har jo, som tidligere nævnt, meldt mig til Marolles online kursus, Enjoy daily life. Det er bare rigtig godt, kan jeg godt anbefale. Jeg har nået og lave forsiden til det minialbum vi skal lave. Det kommer til at indeholde de små ting som gør os glade i hverdagen. Jeg er gået i gang med at tage lidt billeder, og tænkte over og ligge mærke til hvad der gør mig glad. Hvad gør dig glad i hverdagen???
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lene sagde ...

Det ser fint ud dit begyndende tæppe. Det kan godt være det tager lidt tid, men man bliver så glad for resultatet og det hjemmegjorte at det er det hele værd.
Glæder mig til at se det færdige resultat...;-) God weekend.