mandag den 7. februar 2011

Digi scrap

Så er jeg gået igang med og digi scrappe igen, efter ca et års pause! Mit skrivebord er multi rodet, og jeg kunne ikke lige overskue og rydde det op, så jeg tænkte at digi scrap da måtte være en god ide at lave lidt kreativt på, uden at rydde op ;-) Jeg besluttede derfor at det var mine bryllupsbilleder der skulle stå for skud, eftersom det er 3½ år siden vi blev gift, og vi ikke har nogen album med bryllupsbilleder...
.
Det første:

.
Det andet:

.
Jeg laver dem ikke i den rækkefølge de kommer til og være i i albummet, men tager det som det lige falder mig ind jeg har lyst til.
.
I må meget gerne komme med konstruktiv kritik. Jeg kan ikke lige finde ud af om jeg skal putte noget pynt på og i så fald hvad... eller det bare skal holdes helt enkelt.
.
Så har jeg i dag tilmeldt mig Maries online kursus. Det er første gang jeg skal deltage i et online kursus, og så synes jeg det er super fedt at det er på dansk. Det ser virkelig inspirerende ud, det vi skal lave.

Håber I får en god dag.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at de er superflotte. Jeg ville ønske at jeg kunne digiscrappe så flot!