fredag den 8. august 2008

Det første digi LO

Ja, jeg har jo begivet mig ud i en helt ny verden! Jeg besluttede mig for at prøve at lære at digi scrappe. Det gjorde jeg fordi jeg som tidligere nævnt har et stort behov for at scrappe (nogen der kender det?) Men hver gang jeg er i mit scrapværelse har bare lyst til at løbe skrigende bort!!

På scrapsisters.dk er der en rigtig god video guide over hvordan man digi scrapper, den er virkelig lavet nede på det niveau jeg havde brug for. Nærmest en guide for dummies!! Og det er ment absolut positivt! Det har været sjovt at arbejde med det her LO, selvom jeg har brugt ret lang tid på det. Det er lavet ud fra uge 32 skitse udfordring under digital scrapbooking på scrapsisters.dk. Det er lavet i 15*10 cm, hvilket var noget jeg aldrig før havde overvejet!

Men her det:













Det forestiller min bil som den var blevet pyntet, da jeg blev overraskelses hentet midt på mit arbejde til min polter abend!


Jeg har brugt dette gratis kit fra ShabbyPrincess.com

Jeg har sikkert meget at lære endnu, men jeg er ganske godt tilfreds. Det er sjovt som man kan lege med billederne på denne måde. Hvis jeg havde skulle fremkalde billederne til alm scrap, ville de aldrig have været i dette format. Det lille billede til højre, er bare en lille bitte del af et større billede.

Tak fordi i kiggede med, og kan I nu have en rigtig dejlig dag:)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er det bare fint. Og flot første gangs digi lo!!

Heidi sagde ...

kender alt for godt det med scrap o man ;o)
Syntes det er rigtig flot det du har lavet - har aldrig selv prøvet digital

Marianne sagde ...

Det er da vildt flot!! Jeg kan bare slet ikke finde ud af det der digi-noget, så det er opgivert for lææænge siden... ;)