tirsdag den 16. september 2008

Scrap-a-mania

Så er scrap-a-mania vel overstået, og det var en virkelig god weekend. Jeg var fuldstændig overvældet af hvor stort det var, og det var en fed følelse at kunne gå rundt i alle butikkerne og købe hvad man ville uden at spekulere på portoen:)

Her er hvad jeg købte:
Det her er fra Dreampapers. Et stykke grønt karton (manglede lige noget til et LO jeg netop var igang med hihi), lækre nye thickers, 3 ruller bånd, en pakke FEDE billetter, en hvid pen og den lilla pen fik vi i gave.



Det her er fra Unik Hobby. Der er 5 m bånd (5 forskellige slags), et stykke jule papir med gammeldags jule mænd på, kunne bare ikke stå for det. Desværre var der ikke mere i den serie. 3 dies til min nye QK tang, en sommerfugl, et blad og en snemand. Fortryder lidt jeg ikke købte f.eks. et "snefnug" som die også...


Så er der lidt fra Winnies verden/Scrapshop. Det første papir og sidste papir var noget jeg stod og manglede til et LO, lækkert man bare kunne rejse sig og tage sit billede med:) 2 stk ByNagly papir, 5 stk julepapir og en lyserød zigwriter.


Så var der også lidt fra Scrap-is-fun. De to papirer til venstre med træet og sommerfuglene er bare for LÆKRE!! Ved ikke hvordan jeg skal få de brugt da de er SÅ fine, men kunne bare ikke stå for dem. Så er der de to papirer til højre, de passer til den lille journaling block jeg heller ikke kunne stå for. To stempler, en julesok, og TårtVirus som Nina har designet. Fedt de er kommet i en dansk butik:) Og sidst men ikke mindst en pakke thickers som jeg sjovt nok også stod og manglede til et LO jeg var igang med:)


Unik Hobby havde flere make and takes. Det har jeg ikke prøvet før, men da jeg så man kunne lave bogmærker måtte jeg bare afsted. (Det var nemlig en ting på min to-do liste for weekenden:)) Vi fik lov at låne en QK tang, bånd karton, dies osv. Jeg var rimelig længe om det, og blev også helt stresset, da der var så mange der stod og ventede og også ville til. Men jeg blev godt tilfreds med mit bogmærke, som allerede er taget i brug:)


Alle der havde købt billet til weekenden, fik et "rødt nummer". Der blev i løbet af de to dage trukket lod om en hel masse præmier som butikkerne havde sponsoreret. Jeg vandt på et af de første nure der blev trukket ud. Jeg vandt et gavekort til scrapoman.dk på 100 kr. Jeg valgte et "X". Sådan en til at selv at lave klistermærker nærmest. Og dertil købte jeg to refills også for gavekortet. Så det synes jeg da var en lækker gave.


I den goodiebag vi alle fik da vi ankom, var der bl.a. lodder man kunne udfylde og aflevere hos nogen af de forskellige shops. Det havde jeg gjort, og sørme om jeg ikke vandt hos scrapoman igen:) Det var en flot kurv med 19 stykker 12x12 papirer, to pakker stckers, en pakke rub-on, en hjørnepunch (som jeg havde ønsket mig), en lim, en kniv og knvblade og klisterpuder. Beklager hvis jeg har glemt at nævne noget Karina, der var så mange ting:)

Så 1000 tak til Karina / Scrapoman.dk for de to flotte gaver.










4 kommentarer:

Anonym sagde ...

lækre ting du fik købt! (er lidt jaloux over de billetter der!!!)
flotte præmier du vandt :)

Karina Beck sagde ...

Sikken en masse guf at komme hjem med. Sødt bogmærke.

Tilte sagde ...

Hold da op en masse lækre ting du har fået med hjem ... og dit bogmærke er bare rigtig flot ... sådan et må jeg også have mig - tak for inspirationen ;o)

Anonym sagde ...

Sikke skønne sager du fik købt på SAM...OG præmier ! Flot bogmærke du også fik lavet. God weekend :O)