onsdag den 18. august 2010

På den igen... ?

Nu prøver jeg endnu engang at komme igang med at blogge. Der er ikke sket meget kreativt det sidste års tid. Synes ikke jeg har haft tid og overskud. Victoria har taget meget tid, og jeg har ikke haft et godt sted og sidde og scrappe.
NU har jeg fået en god scrappeplads, jeg er på barsel (fik en lille pige den 22.7), så nu håber jeg, at jeg kan få lidt tid mellem alle amningerne, når lillepigen forhåbentlig sover. Det må i hvert fald komme an på en prøve!!

Det sidste jeg har lavet, er dette layout af Victoria og hendes farmor. Det er liftet fra et af Maries layouts. Hun er jo bare super dygtig, så hun er helt sikkert en af dem, jeg trækker aller mest inspiration fra!


Dette layout er jeg meget i tvivl om. Jeg har simpelt hen ikke kunne blive færdig med det. Det har ligget på mit bord i rigtig lang tid, men nu har jeg opgivet, og det bliver hverken værre eller bedre. Kom gerne med konstruktive forslag hvis I har lyst!!


Det var det for denne gang, for nu vågner den lille prinsesse, og har brug for al den opmærksomhed, som kun en mor giver ;-)
Ha en god dag.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tillykke med den lille prinsesse :o)
Super flotte LOs begge to - og dejligt at se lidt herinde igen :o)

Anonym sagde ...

dejligt du "tilbage" igen. Hey det nederste layout kender jeg ;) jeg synes nu egentlig ikke der behøves mere.

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Ang. storkebilledet har du rigtig sat mig på arbejde. Jeg tror desværre ikke at siden eksisterer mere. Men prøv at google vintage baby i billeder og der kommer måske noget frem du kan bruge ; )