fredag den 9. maj 2008

The award goes to...

Ja jeg fik jo en award for noget tid siden, og den har jeg sørme ikke fået givet videre endnu. Men efter at have tænkt over det, har jeg besluttet at give den til 2 personer:

Dr.Nina: fordi du laver sådan nogle flotte kort. Jeg har så meget at lære af dig, og jeg bliver utrolig glad og inspireret når jeg suser rundt på din blog og kigger. Derudover er du enormt sød, sjov og hjælpsom. Og så skal du også have denne award fordi du er en helt. Du reddede en mand i Hillerød, jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort, hvis ikke du så hurtigt havde trådt til og hjulpet.
Signe: fordi du er positiv, glad, hjælpsom, kreativ. Jeg er glad for at have mødt dig i Hillerød, og jeg er glad for du sammen med Marie tog initiativet til at få startet The Scrapoholics. Du giver mig inspiration ved din nytænkning og gode ideer.

1 kommentar:

Nina sagde ...

Ej, hvor bliver jeg bare vildt glad og rørt for dine søde ord!! *sniff*

TUSIND TAK!

Glæder mig virkelig til at lære dig bedre at kende, og glæder mig til at scrappe sammen med dig igen i Hillerød!

*knuser*