fredag den 30. maj 2008

Præmie fra cyper-crop

Der sker godt nok ikke meget vedrørende scrap eller kort for tiden! Det er for varmt, mit bord roder og tiden flyver afsted! Jeg er dog nødt til at lave en enkelt kort inden søndag, da vi skal til fødselsdag. Så det må jeg hellere snart igang med, når man tænker på min fart!! (Meget langsom).

Nå, men jeg modtog min præmie fra Scrapsisters idag. Den er bare så fin den præmie.
















To alfabeter, det ene var rubber stamps, og dem er jeg rigtig glad for. Tror jeg skal bruge dem på mit føromtalte kort:)











Lidt pynt, det kan jeg altid bruge!!













Nogle eyelets, mine første:) har dog ikke værktøjet til det, men jeg kan jo låne mig frem!!!

Lidt gennemsigtige bobble stickers, ved ikke helt hvordan jeg skal bruge dem, men mon ikke det kan komme til at se meget godt ud. Det tror jeg.












En mønstersaks, en Fiskars punch tang og 4 små punches dertil. Det glæder jeg mig til at få brugt.












Alt i alt er det bare en super god gave. Mange blandede ting, og jeg glæder mig til at komme igang med det hele:) 1000 tak Scrapsisters!

Ingen kommentarer: