torsdag den 1. maj 2008

Award

Så skal I se, jeg fik denne award af Marie den anden dag. Min første award, og hvor er jeg bare glad og stolt over de ting hun skrev om mig:
"Du kalder dig HeltNy, men det synes jeg godt nok ikke man kan kalde dig mere! Du har bare udviklet din scrap stil SÅ hurtigt, og du lærer bare vildt hurtigt. Dejligt og have en man kan dele sine scrap erfaringer med og tage til crops sammen".
Jeg vil bare sige tusind tak Marie, både for denne award, men også for al den inspiration du giver mig.
Nu er det bare jeg skal give den videre. Det må jeg lige gå i tænkeboks over.
(Nå det ser ud til det kommer til at stå lidt rodet dette indlæg, der skulle have været lidt mellemrum mellem afsnittene, men det kan jeg ikke finde ud af endnu. Hihi. Skørt det kan være så svært, og det ikke bare virker at trykke "enter" på tastaturet)...

Ingen kommentarer: